سوالات متداول فیکسکام استور

سوالات متداول فیکسکام استور

سوالات متداول فیکسکام استور

سوالات متداول فیکسکام استور – خرید از سایت

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.

برای این کار باید باوارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، و یا با شماره تلفن همراه خود وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@fixcomstore.ir ایمیل بزنید و یا از طریق چت وبسایت ارتباط برقرار نمایید. اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

بله،

با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در فیکسکام استور می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

فیکسکام استور با ارسال ایمیل و پیامک مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.

همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

برای پیگیری مرسوله پستی اینجا کلیک کنید.

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن،با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

از آنجا که فیکسکام استور یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل کالا امکان‌پذیر نیست.

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی می‏‌شوند.

شما از زمان تحویل کالا به پست یا تیپاکس بوسیله پیام کوتاه مطلع میشوید

سوالات متداول فیکسکام استور -خدمات و پشتیبانی

در اکثر لپ تاپ ها کارت گرافیک آنبرد است و قابل ارتقا نیست.

ولی میتوان با استفاده از بعضی دیوایس ها مانند رایزر برای لپتاپ هایی که قابلیت نصب دارند کارت گرافیک را روی رایزر نصب کرد و ارتقا داد.

این امکان با توجه به مدل لپ تاپ و توجیه اقتصادی بودن آن امکان پذیر است.

در محصولات اپل با فراموش کردن پسورد تنها راه موجود اینه که گوشی را ریستور کرد که در این صورت اطلاعات از روی دستگاه پاک می شود.

در گوشی های اندروید در بعضی مواقع میتوان به کمک باکس و حفظ اطلاعات پسورد را برداشت ولی در بعضی مواقع هم امکان پذیر نیست و تنها با ریستور کردن و پاک شدن اطلاعات برداشتن پسورد امکان پذیر است.

بله.

با ثبت درخواست در سایت در قسمت مربوطه میتوانید دستگاه خود را برای ما ارسال کنید تا کار ارتقا و راه اندازی نرم افزاری بصورت دقیق و مطمئن انجام شود

در اولین فرصت باطری و آداپتور و یا کابل برق را از دستگاه جدا کرده و به مرکز خدمات مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

کابل شارژ و کلگی شارژ رو در ابتدا چک کنید و اگر مشکلی نداشتند با ثبت درخواست در وبسایت فیکسکام استور متخصصان ما را در کنار خود خواهید داشت

ویندوز ۱۰ تقریبا روی تمام دستگاهها قابل نصب هست ولی برای نصب ویندوز ۱۱ حداقل هایی وجود دارد که باید بررسی شود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا تیکت ارسال نمایید.